Hogyan foglak ezen az úton Téged támogatni?

Ezért nem megfelelő a testtartásod, és ezáltal a mozgásod!

Az ülőmunka hatására izmaid elgyengülnek, illetve megrövidülnek a képen látható módon, amelyen az úgy nevezett FKSZ (felső keresztezett szindróma), illetve AKSZ (alsó keresztezett szindróma) látható. Ez akadályoz téged a mozgásban, továbbá a helytelen pozíció miatt a légzőszervrendszer illetve a keringési rendszer sem működik ideálisan, nem beszélve arról, hogy sok esetben fájdalommal, szellemi és lelki tünetekkel is jár.


Szerencsére van megoldás, sőt az alapozó időszakot követően megtapasztalhatod a FLOW tréningek révén a mozgásélmény csúcsát, és saját tempódban haladhatsz az elegáns táncos tréningek felé.

izmok

Hogyan érjük el, hogy fiatalos lendület legyen benned?

1. szint: Alapozó időszak

szolg_1
  • Ezen időszak arról szól, hogy elsajátítsd a Pilates alap technikáit, illetve optimalizáljuk a testtartásodat, ízületi mozgékonyságodat. Erősebb, mozgékonyabb és formásabb leszel, nem is beszélve a lelki hatásokról. Edzésmódszert tekintve Pilates-ezünk matracon, olykor kis eszközökkel (labda, gyűrű, stb.), továbbá mobilizációs gyakorlatokat végzünk, az óra végén pedig kivétel nélkül mindig nyújtunk!
    (~3-12 hónapig terjed)

2. szint: FLOW

szolg_2
  • Kezdetben kisebb kombinációkat (gyakorlatokat láncba szedve) gyakorlunk, amely egyre hosszabb és nagyobb ízületi mozgástartomány igényel majd, a pulzus is magasabb tartományban van, mint az alapozó időszakban. Ez az élmény igen csak hasonlít egy táncos tréninghez, a különbség abban van, hogy ezt magadért gyakorlod, nem pedig közönség részére, így az egészség és az ÉNIDŐ van a fókuszban.

3. szint: Táncművészet

szolg_3
  • Ezen a ponton már kellő technikai tudással, erővel és hajlékonysággal rendelkezel ahhoz, hogy megismerkedj a zenére megkoreografált táncos műfajjal, ahol az érzelmek vannak középpontban. Az önmegvalósítás ezen formája nem csak a lelkedre, hanem minden emberi minőségedben energiával tölt el, ez tényleg CSAK RÓLAD szól! A mozgásod egyre nőiesebb, és megtanulod azt, hogy mikor van szükség erőre, és mikor lágyságra a mozdulataid alkalmával, amit a magánéletben is kamatoztathatsz.

Számodra melyik a legideálisabb verzió?

1:1 mentorálás

kiscsoport
  • Ár megegyezés szerint.
  • Ha szeretnél a saját tempódban haladni, van valamilyen speciális igényed, esetleg időponthoz kötött vágyad pl.: rendezvény amire a legjobb formádat szeretnéd nyújtani) akkor a mentor program neked való! Ez a legintenzívebb, illetve személyre szabott együttműködés velem, ahol a figyelmem 100%-ban a tiéd. Az állapotfelmérést, illetve a célkitűzéseket egy 60 perces konzultáció során mérjük fel.

2-3 fős csoport

harmas_csoport
  • 29.990 Ft. - 39.990 Ft/fő/hó.
  • Ha 17:00 előtt szeretnél mozogni járni, és úgy érzed neked való az intim környezetben zajló edzés , esetleg van két hölgy ismerősöd/családtagod akivel szívesen alkotnál közösséget, akkor számodra ez a legideálisabb választás!

6 fős fix csoport

hatos_csoport
  • 19.990 Ft/fő/hó.
  • Amennyiben szeretsz közösségben mozogni, és 17:00-ig bezárólag végzel a kötelezettségeiddel akkor szeretettel javaslom neked a 6 fős csoportot.

Mire számíts a térítésmentes konzultáción?

A konzultáció alkalmával lehetőségünk nyílik arra, hogy jobban megismerjük egymást, amelynek időpontját egy rövid kérdőív kitöltése után egyeztetjük. A találkozónk egy mindkettőnk számára ideális helyszínen fog zajlani, maximum 60-90 percig tart. Itt feltérképezzük, hogy hol tartasz jelenleg, milyen kihívásokkal rendelkezel jelenleg illetve hogy mik a céljaid, és hogyan segíthetlek azok elérésében. Itt lehetőséged nyílik arra is, hogy feltedd kérdéseidet, amelyre igyekszem válaszolni még a helyszínen.

Néhány kép edzéseinkről

Visszajelzések vendégeinktől

Reka

Balog Réka (kulturális menedzser)

"Mielőtt Bettivel találkoztam volna nem sportoltam rendszeresen, és nagyon jó érzés volt, hogy meg tudtam csinálni a gyakorlatokat (ha pedig mégsem ment egy mozdulat, akkor Betti egy kis módosítással kivitelezhetővé tette számomra), így mindig feltöltődve, jó energiákkal és felvillanyozva jöttem ki a stúdióból. Javult a tartásom, egyfajta belső tartásra tettem szert, illetve hajlékonyabb lettem, ám a szellemi frissességem is sokat javult, ami elengedhetetlen a munkámban. Sosem csalódtam, mert mindig ugyan azt a jó minőséget kaptam, amiért odamentem. Bettinél látszik, hogy komolyan vesz bennünket, és mindig kikérdezi a véleményünket, határozott személyiség, ám pontosan annyira szigorú amennyire lennie kell."
Eva

Jánosné Strazsanecz Éva (munkaügyi csoportvezető)

"Visszatekintve a Bettivel töltött elmúlt közös egy évünkre azt kell mondanom, hogy neki köszönhetően nagyon sokat változtam, fejlődtem. A régi önmagamhoz képest mentálisan is és fizikailag is sokkal erősebb vagyok. Mostanra többek között az ízületeim mozgékonysága javult, szebb lett a tartásom, sokkal több energiám lett Betti óráinak köszönhetően. Az állóképességem is rengeteget javult! Természetesen van még min változtatnom, ezért nem adom fel, továbbra is számítok Bettire!"
Betti

Dr. Bódis Bernadett (ügyvéd)

"Betti jó kedélyű, energikus, felkészült, határozott, empatikus edző, aki ha szükséges, tapintatosan segít a mozdulatok megvalósításában, elmagyarázza a hatásmechanizmusukat is és minden erejével motivál a mozgásra. Nagyon örülök, hogy rátaláltam a Pilatesre, Betti mellett nem elfáradok, hanem feltöltődök és nagyon jó hatással van a testemre is. Megerősödött minden izmom, sőt olyanok létezéséről szereztem tudomást, melyeket addig sosem éreztem működni. Szebb lett a tartásom, elegánsabb a mozgásom, karcsúbb a derekam, kontúrozottabb az egész testem és ezzel egyidejűleg pozitívabbá vált az önértékelésem. A pilates testi, lelki harmóniát teremt. Sokszor nehéz elindulni edzeni. Rengeteg kifogás húzza vissza az embert, nem elég inspiráló a tudat, hogy utána milyen jó lesz. Ezen segít átlendülni, ha az ember tudja, hogy az edzése biztonságos közegben, nyugalomban, kedves emberek társaságában, csupa jó érzés közt zajlik majd. Nagy könnyebbséget jelent, ha az ember vágyik részt venni az órákon, mert tudja, hogy örömmel töltődik. Nincs ok aggodalomra, mindig van idő megérteni és megvalósítani a mozdulatokat, megnyugtató, ahogy egymásra épülnek a gyakorlatok. Nincs kapkodás, csak figyelni kell és élvezni, hogy működik a testem. Nincs megfelelési kényszer, nincs szégyenérzet, mert elfogadó a közeg és ez nagyon felszabadító érzés.

Gyakran ismételt kérdések (GYIK)

Az épület előtt, illetve az utcában. Lorem ipsum, dolor sit amet consectetur adipisicing elit. Consequatur sapiente consequuntur aperiam mollitia quis,voluptatem dolores eum? Explicabo modi dignissimos quibusdam

Cipő nélkül zokniban, vagy mezítláb a legideálisabb, testhez álló, de kényelmes öltözékben. Hosszú haj esetén érdemes összefogni, és magasra kötni a copfot (a gördüléses feladatok okán).

Az órára folyadékot (víz, izotóniás ital, stb), illetve törülközőt érdemes hozni. Fitnesz szőnyeget biztosítunk, kivéve, ha valaki a saját szőnyegén szeretne dolgozni. Egyéb ajánlott kiegészítő eszközként a sportórát/fitnesz karkötőt említeném.

Az adott betegség, vagy mozgásszervi problémától függ, így telefonos egyeztetés, s bizonyos esetben orvosi konzultációt követően válaszolhatjuk meg a kérdést. Lorem Ipsum dolor